Консультаційний oфіс для російськомовних та україномовних біженців

З 1 липня 2022 року дияконія Рот-Швабах відкрила консультаційний пункт з питань біженців та інтеграції (FIB) для російськомовних та україномовних мігрантів за адресою Reichswaisenhausstrasse 9d, 2-й поверх.

Консультаційний центр - це насамперед контактний пункт для біженців з України, які проживають у Швабаху, але ним також можуть користуватися всі інші мігранти, які тут проживають. Соціальні педагоги, які там працюють, мають у своєму розпорядженні перекладачів з російської та української мов.

Години роботи: Понеділок та середа з 14:00 до 17:00, а також за попереднім записом.

У будь-якому випадку, просимо заздалегідь домовлятися про зустріч поштою або телефоном.

Контактні дані:

Daniel Wolfrum

Reichswaisenhausstrasse 9d, 1. Stock

oder:

Die Diakonie Roth-Schwabach betreibt seit dem 1. Juli 2022 in der Reichswaisenhausstrasse 9d, 1. Stock ein Beratungsbüro der Flüchtlings- und Integrationsberatung (FIB) für russisch- und ukrainischsprachige Migranten.

Die Beratungsstelle ist vor allem Anlaufstelle für die in Schwabach ansässigen Geflüchteten aus der Ukraine, kann aber auch von allen anderen hier lebenden Migranten genutzt werden. Den dort tätigen Sozialpädagogen stehen Dolmetscher für die Sprachen Russisch und Ukrainisch zur Verfügung.

Öffnungszeiten: Montag und Mittwoch von 14-17Uhr, sowie nach Vereinbarung.

Es wird gebeten, in jedem Fall im Voraus per Mail oder telefonisch einen Termin zu vereinbaren.

Kontaktdaten:

Daniel Wolfrum